Формування творчої особистості з навчальних закладах





Людські дарування подібні деревам: 
кожне володіє особливими властивостями 
і приносить властиві тільки йому плоди.
 Ф. Ларошфуко

  Швидкі темпи розвитку суспільства, характерні для останніх років, необхідність пошуку шляхів виходу нашої економіки з занепаду, впровадження нових технологій – усе це потребує докорінних змін у системі управління виробництвом, використання виробничих ресурсів із врахуванням творчих можливостей особистості.
  Лише творча особистість, спроможна створювати, управляти, пропонувати нові теорії, нові технології, нові напрямки розвитку, знаходити шляхи виходу зі складних нестандартних ситуацій. Тому забезпечення кожній людині можливості використання свого творчого потенціалу є одним із пріоритетних завдань навчальних закладів.
 Кожен вчитель, у своїй роботі, має поставити собі за мету розкриття творчих здібностей учнів та допомогу у їх реалізації. 

    Розкривати творчий потенціал учня можна як  протягом урочної так і  позаурочної діяльності. Яскравим пригладом способу виявлення здібностей і талантів є проектра робота на уроказ з природознавства, основ здоровя та я у світі. адже під час цієхї діяльності дитина може розкрити себе зповна, втілити власні ідеї та мрії у реальність. це безмежний простір для творчої діяльності, варто лише наштовхнути учня у правильному напрямку і можна спостерігати як із маленького "зернятка" виросте творча особистість".


Комментариев нет:

Отправить комментарий